Purjehduslomailua Kroatiassa

Turkoosi meri, tuuli ja aurinko, tunnelmalliset maisemat sekä seikkailut ystävien seurassa—kaikki tämä mahtuu viikon purjehdukseen Kroatiassa. Kuin purjehtisi kotivesillä, vain paljon lämpimämpää ja puhtaampaa. Yhtä paljon saaria, luotoja ja kallioita, mutta syvempi vesi…
Kuvittele mukaan autiot Robinsonsaaret, delfiinit ja viihtyisä antiikista polveutunut kulttuuri – siinä on Kroatia. Ainutlaatuinen ja pilaamaton.
Croatia Yacht Clubilla tapaat Kroatiassa purjehtimisen ammattilaiset: meillä on ideoita, kokemusta ja intohimoa. Jo melkein 20 vuoden ajan olemme toivottaneet tervetulleiksi suomalaiset, ruotsalaiset, norjalaiset ja tanskalaiset purjehtijat, antaneet vinkkejä inspiroivista purjehdusreiteistä, luonnonsatamista, lahdenpoukamista, tavernoista… kaikesta mikä voisi antaa lisämakua purjehduslomalle. Ideamme erottuvat massasta.
Kotisatamamme Marina Kremlik sijaitsee suojaisessa, viinitarhojen ja oliivipuiden ympäröimässä lahdessa sopivan välimatkan päässä Splitin lentokentältä. Sieltä löydät toimistomme, palvelupisteemme ja tietenkin modernin, hyvinhoidetun venevalikoimamme. Marina Kremlik sijaisee keskellä Kroatian rannikkoa lähellä Primostenia, yhtä maan suosituimmista satamista, sekä ainutlaatuista Kornatin saaristoa.
Sivuiltamme varaatte helposti oman purjehdusseikkailunne. Järjestämme lentomatkat Splitiin, veneen vuokraamisen sekä lentokenttäkuljetukset. Lisäksi tarjoamme yhdistelmämatkoja maalle ja merelle.

Tervetuloa Kroatian täydellisimpään ja persoonallisimpaan charterpurjehdustoimistoon!

Marina Baska Voda

Marina Baska Voda< o:p>< /o:p>
< o:p> Marina Baska Voda sijaitsee etelään Splitistä suositulla Makarskan rivieralla. Täällä on runsaasti kahviloita, ravintoloita ja rantoja jos ylimääräistä aikaa jää ennen tai jälkeen purjehduksen. Marina Baska Voda on mainio lähtöpiste .... »