Oletteko kuulleet purjehtimisesta Kroatiassa ja haluatte  kokeilla itse? Silloin olette tulleet oikeaan paikkaan…

Useimmat venevuokraajista Kroatiassa vuokraavat veneet omillaan ilman kapteenia tai miehistöä.

Saadakseen vuokrata veneen omillaan vaaditaan kuitenkin tietty pätevyys ja veneenkäsittelyrutiini. On tärkeää, että miehistö on varma merellä ja selviytyy purjeveneen käsittelystä.

Croatia Yacht Clubilta vuokraatte moderneja mutta ennen kaikkea hyvin kunnossa pidettyjä purjeveneitä. Valikoimastamme löytyy kaikkea 33-jalkaisesta neljän hengen veneestä tilaviin 51-jalkaisiin suuremman seurueen aluksiin. Hintaluokka vaihtelee riippuen veneen koosta, varustetasosta ja matkustajien määrästä. Veneemme pidetään uudenveroisina taitavan tekniikan avulla. Työskentelemme jatkuvasti kehittääksemme ja parantaaksemme veneitämme ja vuokraukseen liittyviä toimenpiteitä kuulostelemalla ja keräämällä palautetta aikaisemmilta asiakkailta.

Purjeveneemme ovat alusta lähtien hyvin varusteltuja: koko lailla kaikki varustus mitä voitte odottaa sekä vähän lisää. Varustelista eritellään yksityiskohdiltaan jokaisen veneen kuvauksessa.

Joka veneen voi vuokrata joko kapteenilla tai ilman. Kokeneen kapteenin kanssa saatte turvallisuuden lisäksi enemmän aikaa seurustelulle. Tietysti päätätte päivän purjehduskohteet itse. Kapteeni ehdottaa nähtävyyksiä, uimapaikkoja, tavernoja  ynnä muuta lisäpotuka purjehdukseen tuovaa.

Croatia Yacht Club on turvallinen ja varma valinta!